'

August 8, 2011

Ko te PC počasi zapušča in ...

Mislim da me stari (no ja ni glih star cc 3-4 leta :)) PC zapušča. 
Ker je ta pc glavni vir datotek ga povečini uporabljam samo za file sharing/dump in ga bom zelo pogrešal.
Trenutno zelo rad crkuje in ima težave z mrežo (tudi druga dodatna mrežna ne pomaga) in seveda zmeraj takrat ko ga najbolj rabim.

Ne vem pa s čim bi ga nadomestil?
Mogoče kak poceni računalnik ali pa celo NAS. Zadal sem si da več kot 200eur nebom dal, saj nerabim močne mašine (z iMacom itak lahko naredim vse) rabim samo prostor za datoteke. Tako da sem se malo bolj nagnil na kak sposobnejši NAS s katerim si zagotovim prostor in nekatere funkcionalnosti.



Ko malo gledam po spletu se, kar nagibam na Synology in njihov home modelček DS-211j. Ima prostor za dva sata diska, giga mrežno in par usb priklopov katere lahko uporabim za wifi adapter, printer, zunanji disk,...

Na njem lahko uporabimo bitorrent, filesharing, videonadzor, dobra aplikacija za pregled slik,...

Videti ima tudi zelo všečen web vmesnik in zelo enostaven ( ni potrebno nastavljati miljon enih stvari da deluje--je kr plug&play) ter hiter.
Na njem lahko uporabite celo mail server in si naložite kake dodatne spletne aplikacije.

Všeč mi je tudi da podpira Time maschine za mojga iMaca in pa DLNA/UPnP za predvajanje vsebin na XBOXu 360

Aja cena se giblje malo pod 200 evri in se mi zdi kar ugoden nakup. Seveda je to brez diskov saj lahko porabim stare obstoječe in prihranim kakih 150 eurov.

Če ga kupim dobite tudi detajlni test in opis.

***********
Synology
Xenon Forte - slo dobavitelj

No comments:

Post a Comment