'

February 3, 2011

Fucking DHL...

Ali se vam je že zgodilo da ste na Amazonu ali pa kje drugje v tujini naročili robo in je niste dobili? Meni se je.



Naročim in plačam ter čakam dober teden da dobim obvestilo da so odposlali iz Anglije preko DHL-ja. Malo čudno mi je bilo da je rok dostave čez dober teden, ker sem Kindla dobil iz amerike v dobrem tednu ali pa knjige iz Anglije v treh dneh ampak OK sam da pride.

Po parih dneh začneš gledat tracking stran na Amazonu da vidiš kje je paket. Po enem tednu opaziš, da je kao dostavljeno na tvoj naslov ampak zraven končnica države DE-Nemčija WTF??!! OK počakaš še kak dan da vidiš mogoče je to samo kje kako prevzemno mesto za naš DHL. Nato pa dobiš mail iz Amazona da si zavrnil paket in da ti vračajo denar. WTF!?!?!?!?  Kontaktiraš Amazon in jim lepo razložiš in kaj ti rečejo: "Se oproščamo bla bla bla bla (mislim da mojo kar avtomatski odgovor ) in da moram ponovno naročit.

Tako da moram zdej še enkrat naročit in upat da bodo tokrat dejansko pripeljali paket do mojih vrat. Upam da mi pošljejo z UPS-om do sedaj nisem mel znjimi nobenih težav.

No comments:

Post a Comment