'

February 14, 2011

Politiki, boli me kurec, kaj je bilo pred 30 leti

En redkihn člankov na DNE.enaa.com katere sem z veseljem prebral in ni nič reklam notri za njihovo trgovino! Sem pa dodal svoje :)

Spodaj CopyPaste




volitve_plakatZanimivo je opazovati, kako se predvolilni politični slogani vedno nanašajo na boljšo prihodnost, nato pa se v naslednjih štirih letih politik(ant)i ukvarjajo skoraj izključno s preteklostjo. Zato vam, dragi politik(ant)i sporočam: Star sem skoraj 30 let in boli me kurec, kaj je bilo pred 30 leti. Kdo je koga poznal. Kdo je komu poslal pošto. Kdo je kaj rekel.
Namesto tega me zanima, kaj lahko Slovenija ponudi Googlu, da bi tudi pri nas odprl svojo podružnico in ne bi poslov za slovenski trg vodil iz Zagreba. Zanima me, kdaj bo Slovenija v ustavo zapisala pravico do svobodnega interneta in uzakonila pravico vsakega državljana do internetne povezave, kot so to storili Finci. Zanima me, kaj bo Slovenija storila za spodbujanje inovativnosti in ustanavljanje visokotehnoloških podjetij. Zanima me, kaj bo Slovenija storila, da bo preprečila beg domačih strokovnjakov in podjetnikov v tujino.

Dragi politik(ant)i, najbrž se že pripravljate na parlamentarne volitve prihodnje leto. Toda že danes vam sporočam, da ne računajte na moj glas, saj ste ne glede na barvo, zven glasu in vonj (pardon, smrad po gnilem), že ničkolikokrat dokazali, da ne znate drugega kot brskati po zaprašenih arhivih, fotokopirati in vrteti ročico na stari lajni. Dovolj je!






Slovenija ima ogromen potencial. Veliko izobraženih, inovativnih in motiviranih posameznikov, ki pa svojega znanja, idej in talenta v domovini ne morejo uresničiti. Ozemeljsko majhnost, ki je za politik(ant)e tako priročen izgovor, da se nečesa ne da narediti, bi ljudje z vizijo lahko obrnili v strateško prednost.

Borut Pahor je pred časom sicer nekaj govoril o slovenski Silicijevi dolini. Da me bo razumel, bom uporabil sledečo besedno zvezo: C' mon! Prosim, povejte mi, kaj je bilo doslej storjenega v tej smeri.

Visokoleteče besede si lahko vtaknete v odprtino po lastni izbiri, dragi politik(ant)i. Za prihodnost Slovenije boste največ storili, če napravite dejanje, ki je resnično vredno moža in priznate, da drugega kot obračati besede, niste sposobni. Velja za vse - leve, desne, zgornje, spodnje oziroma kakorkoli se že označujete. Osebno me ne zanima, kaj ste. Zanima me, kaj počnete. Ker pa ni videti, da bi zadnjih 10 let počeli kaj pametnega, vam povem: Jebite se, vodenje države pa prepustite tistim, ki vidijo dlje od lastnih interesov in zaprašenih arhivov.

Aljaž Marn

http://dne.enaa.com




No comments:

Post a Comment