'

February 16, 2011

Ko ti ukradejo denarnico...

Ste tudi vi eden takih, da nostite vse dokumente v denarnici? Pazite se kraje denarnice, ker boste ostali brez vsega.

Včeraj mi je nekdo maznu denarnico in seveda v njej sem imel vse dokumente poleg denarja. Zihr je bil Birko!! :)
www.birko.si

No vglavnem, kot zakleto včeraj nisem plačeval nič razen ko sem šel iz službe in sem hotel it dotočit gorivo v moj super avto. Prva zadeva vse prekličeš kjer si bil in preiščeš vse lokacije in preveriš če ti je že kdo kaj potegnu iz kreditnih kartic (ker seveda je dovolj podpis in noben/a ne preverja podpisa!!!).

Na srečo sem samo ob dokumente in gotovino, če temu lahko rečeš sreča? Aja pa ravno plača je bla včeraj!


Trenutno je moj edini dokument policijski zapisnik :), me prov zanima kaj bi bilo če bi me ustavili policisti na cesti. He he si predstavljate, da vam gospod policist reče vozniško in prometno vi pa mu pomolite čez okno A4 list  :) in te čukast gleda kaj mu rineš pred nos.

Drugače pa policist kateri je včeraj delal na 113: Dolžan sem ti pivo! Upam, da je še veliko takih fac na policiji sploh tam kjer je veliko stika z ljudmi.

Na temo ukradenih dokumentov so na Financah napisali zelo dober članek:

Koliko stane če vam ukradejo denarnico

Ko dobim vse dokumente vam sporočim kalkulacijo, da vidimo če se kaj ujema z Finacam :)

No comments:

Post a Comment